Telefonie

Centralizovaná komunikační řešení s nízkou poruchovostí a dobrou škálovatelností

<-

Komunikační řešení, náš další pilíř, jsme postavili na systémech Avaya a Speakerbus. Telefonie má stále velký význam v podnicích vyžadujících spolehlivé a škálovatelné řešení s možností nadstavbových funkcí, které mobilní telefony neumožňují.

Vytvořit jednoduchou komunikační strukturu je možné i díky mobilním telefonům, ale pevná linka přijde ke slovu, kdy je potřeba zajistit napojení na reportovací systémy, CRM nebo libovolné firemní aplikace. Pevná telefonie umožní nejen další zpracovávání hovorů, jako je nahrávání, analýza hovorů nebo i hodnocení samotné komunikace, ale také přepojení hovorů na libovolné číslo, široké možnosti zabezpečení a také jediný způsob komunikace, který není možné odposlouchávat - fax.

Kromě řešení, které najdou široké uplatnění se zaměřujeme i na systémy, které jsou specializovány pro finanční služby. Zejména dealingová a tradingová centra vyžadují vysoký výkon komunikační struktury, jednoduchost jejího vytvoření a specializované nástroje pro její správu.

Avaya - komunikační řešení

Nejen splnění základních komunikačních potřeb v rámci společnosti, ale i množství nadstavbových funkcí, široká podpora aplikací i zařízení třetích stran a nízká poruchovost jsou jen některé výhody vedoucího poskytovatele komunikačních řešení a nástrojů pro spolupráci na světě. Řešení společnosti Avaya pomáhá jak při sjednocení firemní komunikace, tak stavbě komunikačních center a pokrytí všech potřeb malých a středních podniků.

Speakerbus - dealingový hlasový systém

Díky otevřenému systému Avaya, se kterým Speakerbus spolupracuje, je možné hlasový systém rozšířit o specializované funkce, které jsou obzvláště vhodné pro finanční sektor, zejména dealingová a tradingová pracoviště. Speakerbus má v tomto sektoru již více než 30 let zkušeností a jedinečných řešení, díky kterým patří mezi špičky v oboru.